whatsapp

دستگاه تصفیه هوای مناسب برای دود سیگار

دستگاه تصفیه هوای مناسب برای دود سیگار

دود سیگار برای اطرافیان و مخصوصا کودکان بسیار مضر است. زیرا دود سیگار دارای مقدار زیادی گاز و مواد شیمیایی است که می توانند تاثیر اجتناب ناپذیری بر سیستم تنفسی داشته باشند. دود سیگار هم می تواند روی سلامتی افراد سیگاری و هم  افرادی که سیگار نمی کشند تاثیر بگذارد.

دود سیگار شامل بیش از 7000 ماده سمی و سرطان زا است. از جمله ضررهای دود سیگار می توان به بروز بیماری های قلبی، ابتلا به انواع بیماری های تنفسی مانند آسم، ابتلا به انواع سرطان، ناباروری، پوکی استخوان و ... اشاره کرد. همچنین دود سیگار در کودکان می تواند منجر به بروز عفونت گوش و بیماری های تنفسی شود و در زنان باردار هم می تواند مشکلات و بیماری هایی را برای جنین ایجاد کند.

دستگاه تصفیه هوای پلاسما دستگاهی است که می تواند بدون نیاز به فیلتر، دود سیگار و آلاینده های موجود در محیط را تصفیه کند. این دستگاه توسط fadaeimed تولید و عرضه می گردد و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر دستگاه های تصفیه هوا دارد.

آیا دستگاه تصفیه هوا برای دود سیگار موثر است؟

بله! دستگاه های تصفیه هوا در از بین بردن دود سیگار موثر هستند ولی استفاده از این دستگاه ها بهترین راه برای از بین بردن دود سیگار نیست. بهترین راه برای خلاص شدن از دود سیگار قطعا کنار گذاشتن سیگار است. یک دستگاه تصفیه هوا می تواند بخش زیادی از دودها و گازهای مضر موجود در هوای خانه را از بین ببرد. البته قدرت مکش و مساحت محیط هم تاثیر فراوانی در ازبین بردن دود سیگار دارند. شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که با خانه اتان سازگار باشد و بتواند به خوبی تمام فضا را پوشش دهد.

جایی که معمولا در آنجا سیگار می کشید یا بویی بد در آن جا وجود دارد، بهترین مکان برای قرار دادن دستگاه تصفیه هوا است. هرچه فردی که سیگار می کشد به دستگاه تصفیه هوا نزدیک تر باشد، آلاینده های بیشتری جذب دستگاه می شوند.

محصولات مرتبط
نظرات
  • هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

درج نظر