whatsapp

بیماری آسم چیست؟ + راه درمان و پیشگیری

آسم نام بیماری ای است که در آن مجاری تنفسی تنگ و متورم شده و سبب می شود تا تنفس بسیار دشوار گردد. در این بیماری عضلات اطراف مجاری تنفسی سفت شده و مجاری تنفسی هم مخاط زیادی ترشح می کند. در نتیجه تنفس سخت می گردد.

یکی از عوامل تشدید بیماری آسم قرار گرفتن در معرض آلرژی ها یا غبار می باشد. دستگاه تصفیه هوای خانگی می تواند گرد و غبار و آلودگی های موجود در خانه شما را از هوا جدا کند و هوایی سالم را به شما هدیه دهد. این دستگاه بدون فیلتر کار می کند و عملکرد بسیار خوبی در گرفتن آلاینده ها دارد. این دستگاه دارای یک سنسور می باشد که می تواند میزان آلودگی محیط را به شما نشان دهد. این دستگاه از سیستم پلاسما برای تصفیه هوا استفاده می کند، به همین دلیل به آن دستگاه تصفیه هوای پلاسما نیز گفته می شود.

محصولات مرتبط
نظرات
  • man
    RobertAress

    Join forces with https://SellAccs.net and capitalize on the burgeoning market of online account transactions! As our partner, you'll gain access to a robust platform designed for seamless buying and selling experiences. Benefit from competitive commissions, extensive support, and a vast network of potential clients. Together, let's revolutionize digital commerce while maximizing your earning potential. Partner with https://SellAccs.net today and embark on a journey to unparalleled success! VISIT OUR WEBSITE: https://SellAccs.net


درج نظر